15 d’oct. 2008

Us desitgem tota la felicitat del món!

El Bartolo ja té família!! Quina alegria!!
Se n’ha anat molt content amb els seus nous papis que ja havien vingut a veure’l i havien decidit donar-li amor i començar un hivern fantàstic els tres junts.
Bartolo va ser recuperat després de que un adoptant indesitjable li tallés la cua i li fes passar una mala experiència. Però per sort li han donat una segona oportunitat que tan es mereixia i ara viurà a Lleida amb la família de Carlos Diaz Alejo.
Sort família!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Com m'alegro!!
El Bartolo s'ho mereix!
Que sigueu molt feliços!

Anònim ha dit...

hola a tots, aqui us parla el Golfo Bartolomius,(m'he canviat el nom) fa poc mes de 24 hores que estic a una casa nova i sóc molt feliç. els meus papis hem cuiden i m'estimen molt, m'estic portant molt i molt bé i ja conec a molta gent nova. un dia ja ús vindre a veure. un llapada a la cara.....

Anònim ha dit...

dona una forta abraçada a aquet trocet de la nostra familia, bartolo, que tant estiment i qu'estem tant feliços de que aixi trovat a la seva familia. lydia.

Anònim ha dit...

Què bé tenir notícies tan bones! Esperem ansiosos fotos de la seva nova llar, us heu endut una gran joia!