30 de nov. 2008

Voleu conèixer aquesta model?


Aquesta preciositat és la Cuca. Va entrar fa uns mesos després de ser abandonada. Personalment, recordo el dia que va entrar: vaig arribar a la protectora i la Lydia em va ensenyar que havia entrat una nova gosseta feia uns minuts i encara estava al transportin ja que mossegava a tort i dret. Jo em vaig sorprendre perquè al mirar-la als seus ullets només veia bondat i per això no em volia ni imaginar el pànic que aquella gossa estava sentint al entrar en un lloc nou. Per aquells temps encara no teníem la màquina identificadora de xips i llavors vam decidir baixar-la al veterinari. Allí em vaig endur una sorpresa molt grata: la Cuca va sortir del transportin tota contenta a olorar el carrer i no parava de saltar per donar-me petonets! Definitivament, era una gossa bona i carinyosa!
Malauradament no duia xip així que va retornar a la protectora on espera una segona oportunitat.
És molt maca i jove però el més important de tot és que té un cor ENORME! Només vol mimitos i és perfecta per viure en un pis ja que és tota una dolçor.
Us animeu?



1 comentari:

Texas ha dit...

Sí que sembla una model, és preciosa!