10 de des. 2008

SOS: EL NOSTRE PODI ENS NECESSITA!

US ADVERTIM QUE AQUESTES IMATGES PODEN FERIR LA VOSTRA SENSIBILITAT!!!
El Podi que tot just fa menys de dues setmanes que està amb nosaltres, ha patit un greu accident a la nostra protectora.
Està ingressat des de diumenge a l'hospital veterinari de lleida.
Se'l va trobar la Lydia estirat a la seva canera, sembla que les femelles li van fer mal, no sabem el motiu, podria ser que comencessin jugant i acabessin fent-li mal.
Ara està lluitant per la seva vida, i esperem de tot cor, que se'n pugui sortir.
Per desgràcia aquests accidents passen de vegades a les protectores.
Vam tenir sort que vigilem constantment les caneres.
En aquests moments estem a l'espera que li baixi la infecció perquè així li podran tancar les ferides.
SI VOLEU COL·LABORAR ECONÒMICAMENT EN LA SEVA RECUPERACIÓ QUE HO FEU DIRECTAMENT A L'HOSPITAL VETERINARI DEL JOC DE LA BOLA, JA QUE EL SEU INGRÉS SERÀ LLARG I SUPOSARÀ UNA DESPESA IMPORTANT, PERÒ HI ESTARÀ EL TEMPS QUE SIGUI NECESSARI.
TAMBÉ FEM UNA CRIDA PER BUSCAR UNA FAMÍLIA ACOLLIDORA PEL PETIT PODI, PERQUÈ ES MEREIX TENIR ALGÚ QUE SE L'ESTIMI I EN TINGUI CURA, JA QUE JA HA PATIT PROU!!

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Ay Déu meu, que no podem estar mari tranquils.
Ànim petitó, que tots t'estimem molt!

Anònim ha dit...

Ohh!! Quina tristó... en Podi el vaig portar jo mateixa a la Protectora. El pobre estava perdut pel meu poble i tothom l'escridassava, quina llàstima!!!Sempre miro el bloc per si surt per quasualitat ja que és un gos encantador... pobret!!! Aniré a veure'l a l'hospi..

Texas ha dit...

Quin temps té aquest gosset?
Es gaire gran de mida?
Quin caràcter te?
Quan comenteu el d'una familia acollidora, ha d'ésser definitiva o us referiu, potser, que mentre no se li acabin de curar les ferides i estigui més fort, caldria que estés amb una familia abans d'entrar, de nou, a la prote?

Anònim ha dit...

EL millor seria trobar una família disposada a quedar-se'l per sempre més, però el que tenim clar és que Podi no pot tornar a la protectora fins que estigui totalment recuperat ja que necessita com a mínim una llar on el cuidin i no corri cap risc d'infeccions. Per això, busquem algú disposat a cuidar-lo i curar-lo.
Moltes gràcies Texas per preguntar!

Anònim ha dit...

Ah, el podi encara és un cadellet, té uns tres mesos però és molt bo pobret. Pesa uns 10 kg aprox. i és de mida mitjana tirant cap a petita.

Anònim ha dit...

Animat TEXAS el podi t'espera ;) jeje

Anònim ha dit...

El Podi ens ha deixat.

Anònim ha dit...

El nostre Podi ja NO ens necessita. Facis més sort que aquí allí a on siguis. Petons

Texas ha dit...

Déu meu, quina tristesa quan ho vaig llegir. Ahir, en veure-ho, no vaig saber què escriure. No em semblava que acabés així, pobret.
M'havia fet a la idea d'acollir-lo fins que aparegués algú amb capacitat per adoptar-lo definitivament o, si més no, fins que estés completament curat de les ferides.
Ja en tinc 2 de gossetes i 1 gateta, també, però vaig pensar que podia ajudar-lo. El vaig veure tant necessitat...
Des d'aquí un petonet llençat a l'aire per a tu, petit Podi, perquè ets especial i perquè et mereixies haber sobreviscut a aquesta maleïda prova del destí i trobar la familia que de ben segur estava esperant-te.