30 de gen. 2009

NECESSITEN ACOLLIDA A TARRAGONA O BARCELONA!

CRIDA URGENT!! CAL FER DIFUSSIÓ!


Ens han passat una crida urgent per una mare de mida mitjana (creuada de husky) preciosa, que està en una gossera des de cadelleta.

Ha tingut tanta mala sort, que la gossera estava desbordada de gossos i van barrejar mascles i femelles. Arran d'això va parir 4 cadells, dels quals només un ha sobreviscut! Aquest dissabte farà dues setmanes!

La marona també és molt jove, té 10 mesos aproximadament. La cadelleta de moment està bé, però en la gossera fa molt fred i pot agafar qualsevol infecció!

Per aquest motiu busquen una casa d'acollida, i amb l'objectiu de trobar una família definitiva més endavant!

QUI ES VULGUI OFERIR HA DE SER DE LA PROVÍNCIA DE TARRAGONA O BARCELONA, JA QUE LA CADELLETA ÉS MASSA PETITA PER VIATJAR!

SI HI ESTEU INTERESSATS CONTACTEU AMB: spacunican@gmail.com spacunican@gmail.com Marisa 675.105.497 Esther 666.79.73.62

1 comentari:

Anònim ha dit...

m'has fet plorar... jo vaig perdre fa 1 anyet la meva gosseta, la tenia amb mi desde els 4 anys, vaig creixer amb ella... van ser 16 anys increibles al seu costat... t'entenc quan parles aixi, amb aquest dolor... es mlt dur perdre un amic aixi...
Només puc dir força!, i aprofita tot el que quede de la seva vida.. xk mai l'oblidaras...