6 de febr. 2009

Un món que no valora els nostres estimats amics...


XICA és la última gosseta que ha entrat a la prote. És una podenqueta de dos anys apròximadament que feia tres dies que anava abandonada per Golmés, Lleida.
No porta xip, és molt dócil i bona. No es queixa per res, no sabem si és degut a que està escarmentada o que té un caràcter molt tranquil.
Per desgràcia la gent continua abandonant els nostres fidels amics sense pensar que quan una gossa té el cel si es queda embarassada farà que no hi hagi només una gossa abandonada sinó que n’hi hagi uns vuit més. També cal saber que els animals abandonats poden ocasionar accidents de circulació posant en perill tant als conductors com al mateix animal.
La persona que abandona un animal és una persona irresponsable i, si maltracta un animal indefens, què pot fer amb un humà?

1 comentari:

ANABEL Y FRANCISCO ha dit...

lidya aquesta es la gossa que vaig trobar la primera vegada a golmes entrant a l'autovia, no vaig poder parar per treurela pero van pasar tres furgonetes de red de carreteras del estado i no van fer res, m'alegro molt de veurela amb vida i que va sortir de l'autovia viva, sana i salva, menos mal, jo no l'havia vist mes desde aquell dia, pero al poc temps vaig treure un gos que tambe rodaba per l'autovia el que vaug ficar al blog pero tambe ha desaparegut!!! lidya ets el deus dels gossos com men alegro que estigo amb tu aquest gos, per cert jo el vaig veure per golmes a l'autovia el 12 de gener, imaginat si fa temps que roda, Golmes es un descontrol de gossos abandonats, si estalvio una mica hem comprare la maquina de detectar els chips, per que es semanal que trobo un gos a la porta de casa!!! petons lidya i laura