7 de març 2009

L'ALEXANDRA ENS ENVIA AQUEST MISSATGE D'AGRAÏMENT:

"Hola Lydia,
Sóc l'Alexandra de Mollerussa, la noia que ha trucat al matí per preguntar-te si et podia portar un gosset petit.
Després de parlar amb tu m'ha trucat una senyora i l'han vingut a buscar.
Gràcies a Déu ell ja ha trobat una família. Però tal com t'he comentat per telèfon estic interesada a col·laborar amb volastres.
Diumenge per la tarda us vindré a fer una visita i a portar-vos una mica de pinso, res, tot just el que em permet la meva economia.
Gràcies de totes maneres per tenir la intenció de rebre el gosset.
I felicitar-te de tot cor per la labor tan important que fas pels pobres gossets. Ells segur que t'ho estan agraint continuament perquè un gos es capaç de dir molt més amb un sol moviment de cua, que una persona parlant durant hores.
Jo crec que el gos és l'únic ésser vui que té un objecte obsessiu a la seva vida, donar-te el seu agraïment incondicionalment. FELICITATS LYDIA!!!!"