27 d’abr. 2009

MIREU QUINA BELLESA!!!


Aquesta gosseta es diu ROSA, fins ara havia tingut una vida molt maca al costat del Javier. La va adoptar a la canera municipal, està xipada, vacunada i esterilitzada.
Javier a contra cor, l'ha vingut a deixar a la prote, ja que s'ha quedat sense feina i ha hagut de deixar el pis on vivia amb la gosseta. Ell ara viu amb els seus pares, que no han vulgut a Rosa de cap manera.
El Javier amb els ulls plorosos, l'ha hagut de deixar. Ella se'l mirava d'una manera que semblava que sabia que alguna cosa molt greu estava a punt de passar.
Esperem que el Javier pugui refer-se i venir a buscar a Rosa, no obstant això, la posarem també en adopció, perquè volem evitar que passi molt temps a la prote, ella també té dret a una família.
És encantadora, no borda, i és molt bona!

3 comentaris:

Anna ha dit...

Quina pena se em trenque el cor!!!
pobreta meva!!! espero que el Javier tingui sort i es pugui recuperar per que no tingui que estar alla la seva preciositat de gosseta!! Anims javier.
podrien aver ficat una miqueta mes de la seva part els seus pares, crec jo.
Al meu pare no li agraden els gossos i gracies a mi ne te sis. jeje i be que els cuide!!!

ANABEL Y FRANCISCO ha dit...

pues si anna tens tota la rao, al meu home no li agradaven i tenim 3 jejeejje ara son els reis de casa meva!!!i ningu podria dirme que hem separes d'ells per que m'en vaig sota d'un pont a viure jejeje

Anònim ha dit...

acabo de leer el comentario y se ve que la situacion actual es complicada para todos. Sabe mal por Javier y por Rosa, es una lastima que él no haya podido vivir con ella en casa de sus padres. Tengo dos bichitos, bueno 3, pero el otro no es de la especie canina, en casa y ahora no veo mi vida sin ellos. Por muy bicharejos que sean no ha palabras para describir lo que significan para mi. Por eso me pongo en el lugar de javier, y si esas lágrimas en sus ojos eran sinceras debio pasarlo muy mal. Ojala pueda encontrar un trabajo pronto, y aunque si, Rosa merece encontrar una familia, ojala pueda regresar con javier, que por lo que escribis aqui ambos se estiman mucho, el uno al otro.