8 d’abr. 2009

LA HISTÒRIA DE LA MERCÈ I LA CALLE, I EL PERFIL DE LA MERCÈ!




"Bones Lydia,
sóc la Mercedes i volia per fi, enviar-te una foto de la meva nena, la Calle, i jo per tal que ho puguis penjar al blog. Sé que he trigat molt pèrò desitjo estar-hi a temps.
T'envio un parell de fotos, tinc moltes d'ella sola i poquetes juntes. No sé si cal que digui res de mi, però d'ella m'agradaria que diguessis que el destí la va plantar davant del meu portal i, tot i el que va viure al carrer, ella em va portar a conèixer la protectora i a formar part d'ella, una gran família que ens va acollir a les dues des del primer moment. A casa tinc un quadre penjat al menjador que em va regalar la meva família, on surt la Calle súper bonica dient : "La vida me dio una segunda oportunidad y en ella apareció Mercè!!". Suposo que els meus pares i germanes saben l'important que és per mi la meva nena. Va ser la primera en dormir al meu piset, i quan me la vaig emportar de la protectora perquè per fi l'havia adoptat, ens vam anar juntes a viure al pis per primera vegada. Ella em cuidar moltíssim, és molt protectora i s'estima molt als seus germans, els 3 gossos de les meves germanes."
La Mercè també és un PERFIL de la nostra prote!
La Mercè és una noia molt sèria però amb un gran esperit per ajudar. És una persona de tota confiança, i encara que gaire bé mai diu res, és perquè sempre està barrinant en com ajudar-los.
GRÀCIES PER FORMAR PART DE LA NOSTRA GRAN FAMÍLIA!