27 de jul. 2009

INFORMACIÓ PELS NOSTRES SEGUIDORS

"Tot just fa un any i mig que aquest blog va començar. Al principi només el feia jo amb les notícies que enviava la Lydia, però aviat s'hi va afegir la Laura, amb qui crec que hem fet un gran equip. Estàvem plenes d'il·lusions i poc a poc el blog va anar ampliant el seu contingut, amb l'ajut de tots vosaltres. Poc que imaginàvem que el blog arribaria a tenir tantes visites i seguidors com ha tingut! Aquest fet ens omple d'alegria! Tot ho hem fet amb molt carinyo i sempre pensant en els nostres peluts. Ara, després d'aquest any i mig, deixem pas a nous voluntaris/ies que a partir d'ara s'encarregaran del blog! Espero que gaudiu fent-lo tant com ho hem fet nosaltres! I desitjo que el blog tingui una projecció encara més gran i que molts més seguidors i visitants se hi apuntin!
MOLTA SORT!
Patrícia"

8 comentaris:

Anònim ha dit...

No crec que les persones en concret que fan el blog siguin importants, aquí el que és important és que fan, com estan i que necessiten els peluts. Tot i així, entenc que hi ha gent que necessita que li reconeguin les coses públicament. Jo també sóc voluntària de la prote i mai he necessitat que la gent sapigui el que faig pels peluts, el que compro per la protectora o les hores que hi dedico.

Salut

Maite Salas ha dit...

Gracies Patri per tenir-nos informats durant tant de temp i publicar les noticies amb tant de cura. Una gran abraçada. Maite

jordi ha dit...

Yo creo que no tenemos que ir reconociendo lo que cada voluntario hace por y para la protectora porque si lo tuvieramos que hacer de esta manera estariamos mas tiempo dandonos palmadas en la espalda y diciendonos lo buenos que somos que cuidando de nuestros queridos amigos de cuatro patas porque ellos todo lo que hacemos les parece bien porque es por su bien.
Yo por mi parte lo unico que doy las gracias a Patrica por haber hecho el inicio de la idea del bloc y que tanto la protectora como Lydia y yo le estamos agradecidos por la expansion que esto ha representado para la entidad a nivel Nacional y de Catalunya.
Por lo demas creo que hay personas que no quiero nombrar que se merecen estar reconocidas por su labor y no salen a la palestra y estan cuidando de ellos cada dia.
No obstante gracias Patricia y Laura por haber dedicado vuestro valiso tiempo en reflejar todas las noticas que os remitia Lydia y los vidios que vosotras habeis hecho con tanto cariño para hacer el bloc tan ameno y especial al menos para mi.
Espero que con los nuevos colaboradores os siga gustando y tengamos tanta aceptacion.
Jordi

Anònim ha dit...

Gràcies Patricia i Laura per la tasca tan bonica que heu fet pels nostres peluts.

Una abraçada molt forta per les dues.

Anònim ha dit...

Jo crec que totes les persones que participen en una bona causa son importants i comentaris d'aquest tipus desmereixent als demes en anonim son patètics. Un animo a que tots els que vulgueu participeu de la forma més adient que creieu amb els peluts ho facin. Gràcies Laura i Patria pel bloc ha estat de gran utilitat.

Anònim ha dit...

gracias patricia y la laura por vuestra maravillosa tarea.Sientiendolo mucho no pienso que no sean importantes los voluntarios o que se insinue que se buscan palmaditas, reconocimientosl,o el dinero que cada uno gasta o no.Todos los voluntarios estamos por y para los peludos cada uno haciendo lo que puede con dinero con tiempo y sobretodo con todo nuestro amor.Pienso que todos somos importantes y como todo en la vida hay que ir pasando testigos a las personas nuevas porque si no trabajamos en equipo y sabemos distribuir tareas y entender que aunque necesitemos estar con los peludos no siempre podemos.Gracias chicas por iniciar el camino y gracias a los que cogen el testigo, y sobretodo felicidades a todos los voluntarios porque todos somos importantes y no que queremos ningun reconocimiento que no seael amor de nuestros perros.

Gracias a todos y mucho animo porque juntos cada uno de una manera podemos hacer de la prote un paraiso.

manxe ha dit...

acabo de enviar un comentario y pido disculpas porque me he equivocao de boton y lo he puesto como anonimo , y no que soy la manxe,y de paso que sepais que aunque no me veais ahora por la prote espero recuperarme pronto y volver con nuestros niños.
De nuevo gracias a todos los voluntarios y los que van recogiendo el testigo, por ellos lo que haga falta.

mucha energia compañeros

jodie398 ha dit...

Seguro que seguira teniendo muchas entradas ,el blog tiene tanto cariño por todos los animales y tanta ayuda pora ellos .

Saludos