19 d’ag. 2009

UN ABANS I UN DESPRES


Hem sento orgullosa de tenir el marit que tinc, no es una persona que passi el seu temps de bla bla bla, i no tindre cap resultat.

Ell, desprès de la seva convivència amb mi, mes de 25 anys, que sempre ha estat al meu costat, lluitant per ells... i que mai ha tingut un NO per ells, de veritat, hem sento orgullosa.
No tenim vacances ni tampoc ens fa falta, perquè el nostre camí es d'ajudar amb cos i anima als peludets, ell sempre ha estat al meu costat i al dels peludets, mai s'ha queixat de no poder disfrutar com segons qui de les seves vacances, sinó de treballar.
Jo soc molt exigenta, m'agraden els resultats, no paraules que no porten a cap lloc i no porten cap resultat, esperar es perdre el temps per ells, i això no ens ho podem permetre.
Per això, i gustosament, el meu marit va renovant les caneres, ara us podem ensenyar un abans i desprès....
Podeu veure que el que es fa amb amor, no te cap limit, ni de temps per ells, som voluntaris, però sense cap condició, perquè donem tot el que tenim....

PARAULES NO, FETS SI ...!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

per desgracia hi ha molta gent aixi, jo hi conec unes cuantes!