15 d’oct. 2009

COCKER BUSCA CASA

LA TRISTEZA DE QUIEN ES MAYOR Y DEJADO A SU SUERTE

Cocker de 11 años, tamaño mediano, 13 Kg.
Muy buen carácter: noble, fiel, obediente y cariñoso. Apto para piso, es tranquilo y limpio. Le gustan los niños. Ningún problema con otros perros.
Su dueño le enseñó a ir en coche, a ver la TV, a pasear... pero el destino quiso separarle de él, su dueño murió y Show fue llevado por los familiares a sacrificar.
Rescatado por la protectora ahora SHOW busca quien quiera completar esa fase de su vida y le demuestre que su dueño quizás ya no está pero que desde alli el cielo vela por él y cada noche le susurra al oido que pronto alguien le querrá tanto como él le quiso.
Ayúdanos a encontrar ese ángel, Show está en situación de desamparo, le muerden los otros perros.
El es un perro muy agradecido, te lo demuestra con sus movimientos de cola, con su mirada, con el amor que desprende...
Contacto: Anna. T. 626-430-757
anna26071969@yahoo.es

2 comentaris:

Unknown ha dit...

de ben segur que el seu amo esta patint, si la meva familia fa aixo amb el meva gossa tornaria de la tumba, ella es la meva millor amiga i nomes per ella donaria la vida i aixo ho sap tothom a casa.¿Que no tinc prou el pobret que ha perdut a la persona mes important per el?, que a mes a mes a de perdre la seva casa i tot allo que ha connegut a la seva vida. no em pensava que la gent fos tant dolenta.

Cada vegada que miro el vostre blog em sorpren mes el que fa la gent, pero estic tot lo dia desitjan que arrive la "meva hora"pero mirar-ho. vaig veure que feu publicidad d´una revista, algu em puc dir on la puc comprar, perque avui he demanat per ella en la meva tienda habitual i m´han dic que no sabian res.

A 4 POTES ha dit...

la revista 4 potes, la num 6. la pots adquirir al hospital veterinari 24 h. del joc de la bola, es gratuita, dintre de uns dies, casi tots els veterinaris ja tindran la revista, anem una mica lents perque estem fen millores a la prote, i aixo nos treu molt temps. pero si t'esperes alguns dies, la tindras digitalitzada al blog. i la podras baixa quant tu vulguis. m'agrada que os interesseu per aquesta revista, ja que la fem amb l'esforç de tots nosaltres, voluntaris. moltissimes gracies per animarnos. lydia