15 d’oct. 2009

NOTICIES DE LA MERCE




La merce ens escriu des del Canada!

HOLA LYDIA, aqui la canadiense, com anem eh??Vaig seguint el blog i sembla ser que és un no parar d'adopcions però també d'entrades com sempre no???Com van els 300??L'altre dia pensava en el Dartagnan, com va?La padrineta ha vingut algun cop a buscar-lo?Ha fet algun comentari respecte a la possibilitat d'adopció recentment?I els seus germans?Algú interessat?I l'Indi, com està??Ho sento però tinc predilecció ja veus!Jo vaig be, aquesta aventureta s'acabava aviat no creguis, a més hem de marxar abans que comenci el fred i se'ns geli l'ànima pel carrer. 1º de mínim ja va be però no més baix eh? Saps què?Tinc unes fotos per proposar al blog. Fa uns anys un amic meu va adoptar al germà del Lleonet i la Lleoneta que estan abaix, ja veuràs que s'assemblen. I li vaig proposar fa temps, que m'envies unes fotos i per fi les tinc. Te les envio a veure si les pots penjar d'acord?"Ell és el Terry i viu molt feliç amb el Jordi, la seva mare i la seva padrina a Lleida. Des de ben petit li encanta jugar, passejar amb el Jordi i bordar als altres gossos. Sabém que es faria gran però ja veieu que és tot un matalot però carinyós com ell sol podia ser-ho.Crec que un gos quan marxa de la protectora perquè algú l'adopta, mai ho oblida, tot i marxar de cadellet. Així que de part del Terry i la seva família: Gràcies per cuida'l i donar-li protecció fins trobar una nova casa, i continuar cuidant dels seus germanets." Una abraçada ben forta a tots Lydia. Des de Canadà, no us oblido. Mercedes