28 de febr. 2010

Fotos de la Prada



Hola Lydia.
T'envio fotos de la Prada, que vam adoptar just ara fa un mes. Està molt gran, ha crescut molt, i es la reina indiscutible d ela casa. Tots la mimem i l'estimem molt. No para de jugar, de menjar, de fer-se pipi on no s'ho ha de fer, de correr, de saltar...en resum, es súper entremeliada...jo dic que sembla que tingui una pila alcalina al cul pq no es cansa mai. Per sort, i com veus a les fotos, tenim un jardí on es pot desfogar cada dia...però amb tot i aixó no para quieta ni un moment. A les nits ja dorm sola al seu llit a la cuina...i fins a les 9 del matí no plora x despertar a la familia...q ja toca! Ma mare la puja al llit de la meva avia cada matí pq la desperti amb petons, i amb mi, cada cop que vaig a casa es pixa de l'emoció...pobre no ho pot controlar! Quan jo hi sóc és la meva ombra...em segueix a tot arreu, i si no es l'ombre de la mare, la Sole, l'adoptant.
L'hem portat ja 2 cops al veterinari i només li falta una vacuna. Ens diuen que està molt sana i tothom li diu que és molt guapa!

O sigui que ja veus que la cuidem molt bé i està preciossa, i malgrat q ho mossega molt, mania que esperem que li passi quan canvii les dents, i ens han destrossat uns quans mitjons i sabatilles, tots l'estimem i estem pendents d'ella tot el dia.

Felicitats per el que fas a la teva protectora i nosaltres desde aquí...intentem parlar a tothom de vosaltres, x intentar que la gent adopti més gossos.

Gràcies per tot.

Ruth. (la filla de la Sole)