25 d’abr. 2010

husky perdut

Hola, us he conegut avui mateix, no us puc visitar, pq visc una mica
lluny ( Tordera ), i ja col.laboro amb protectores que em cauen més a
la vora, però us volia dir que feu molt bona pinta, i em sembleu molt
bona gent. ( tant familiar com era el principi de la primera
protectora amb qui vaig col.laborar )..
M'agradaria posar un anunci d'una husky perduda, al vostre blog, si pot ser..
A veure si algú em pot ajudar...

HUSKY, femella de ..ara 10 anys, podria dir que està perduda, però
crec que me l'han robat. En fi, el cas és que no està, des del 14 de
maig del 2009. A Tordera, Barri de Sant ANdreu, encara que segons les
trucades, es va moure molt ràpidament cap a Maçanet.. i cap a Blanes (
zona molt turística, i la podria haver agafat qualsevol )
Té el PÈL GRIS CLAR, i els ULLS BLAUS molt clars.
Durant un temps vam rebre trucades de que l'havien vist per les
rodalies, però en arribar al lloc, ningú en sabia res..
PORTA XIP. ESTERILITZADA.
Pensem que la va agafar algú, pq si hagués estat suelta per la zona,
sabria tornar.
Pensem que la va agafar algú i que segurament després la va deixar
tirada, sense comprovar que tenia xip.
La HUSKY ES DIU CHIKY. ÉS MOLT BONA AMB MASCLES I FEMELLES.
He de dir que no és meva, si no d'una bona amiga, i entre tots estem
intentant trobar-la.
SI ALGÚ LA TROBA I LA POT AGAFAR, SISPLAU, QUE LA PORTI A UN
VETERINARI, I QUE TRUQUI ALS TELÈFONS : 639.393.319 o 633.311.209
vindriem a buscar-la on fós. Sense preguntes..
Moltes gràcies.

kristina.

p.s. no tinc ni idea de si deu haver perdut pes..