23 de juny 2010

Som la Matilda i el Neil ¡¡DIVULGACIÓ ......si us plau!‏





































Hola, som la Matilda i el Neil i busquem familia.

Els nostres "pares", l'Eric i Cristina, han de marxar a

viure a Indonesia per questions de feina i per desgràcia no ens

poden portar amb ells.... ( hi ha un focus de rabia i esta

completament prohibit l'entrada i sortida d'animals). Els pobres

ja han exahurit totes les possibilitats per trobar-nos una nova

llar: han trucat per telefon a tots els amics, als amics dels

amics,als veins, als amics de veins.... porten varies setmanes





enganxats al telefon .. pero no han tingut sort. Ens hem fet un fart

de veure'ls plorar.. pero nosaltres no sabem com ajudar-los.. aixi

que finalment hem decidit escriure nosaltres un mail.





Jo sóc la Matilda, la negre de les fotos, i el meu fill

es el Neil, el blanquet. Tenim 10 i 8 anys, som molt bons,

tranquilets, juganers i super carinyosos. . Ens agrada jugar amb els

nens, la gent gran, som part de la familia i fem molta companyia. No



donem cap feina. Per el que diuen.. Som uns angelets (Apart de molt

guapos, oi??) . Al Neil li encanta que li tirin la pilota, és

rapidissim i no es cansa mai.. ( encara que alguna vegada

aconsegueixo agafar-li jo abans que l'agafi ell..); i amb el frisbee



es un mestre.. l'agafa al aire abans de que caigui a terra..!! ( jo ho

intento, pero no ho se fer..) També ens encanta l'aigua i nedar. El

dia a dia el passem descansant

al nostre llitet, vivim en un pis i



ja sabem que a dintre de casa no es pot correr ni bordar. A casa es

per estar tranquilet i jugar una mica entre nosaltres pero mai fem

trastades; i sabem perfectament que a casa no es el lavabo. (Aixo

nomes ho fan els cadellets!! ) Ens portem molt bé amb totes les



persones i amb els altres gossos. El Neil es una mica timid i sumis,

aixo el fa ser molt dolç. Jo amb els altres gossos no m'hi barallo,

simplement no els faig gaire cas... no tenen res interessant a dir...



A mi el que m'agraden son les persones... perque el que mes

m'agrada al món es que em rasquin la panxa.

Tenim totes les vacunes, els xips, els carnets al dia..,

(menys el carnet de conduir, tot.) Jo estic esterilitzada. Els homes



d'avui en dia no volen compromisos, vaig decidir que millor aixi.

Ens fa molta pena haver-nos de separar de l'Eric i la Cris,

pero estem segurs que

ens trobaran un lloc que ens estimin igual

que ells ho han fet i que nosaltres poguem estimar als nostres nous



pares igual que els hem estimat a ells. Segur que a vosaltres tambe

us agrada que apoiem la carona al vostre peu quan mireu la tele, o

que quan es l'hora d'anar a dormir ens cargolem l'un al costat de



l'altre per donanr-nos escalforeta.

Si algú ens vol conèixer, nomes cal que ens aviseu.. no

tenim carnet de conduir, però l'Eric i la Cristina ens porten alla

on els demanem.. cap problema.

Els podeu trucar al 670204782 (Eric) o al 656972592 ( Cristina).

Ah!!! Diuen l'Eric i la Cristina que si cal cada mes ens



enviaran uns diners per la nostra alimentacio i ens pagaran el

veterinari si algun dia hi anem.

Si aquest no es un bon moment perque vinguem amb vosaltres,

pero creieu conèixer a algú que creieu que li pot fer il-lusió que



anem amb ells.. li podreu

enviar el mail, siusplau??



Moltes gràcies a tothom