15 de febr. 2013

ROC, ADOPTADO EN CAMBRILS, TARRAGONA


Roc, nuestro pequeñajo rotweiller, ya tiene hogar!, Davinia de Cambrils se intereso desde el primer día para poder adoptar al chiquitín, ya sabemos que según como se eduque sera de mayor, así que mucha gente se ha interesado por él, pero nosotros, sabiendo la raza que es, hemos tomado medidas, sentimos mucho, pero tenemos que pedir informes por si estas personas son aptas para adoptar a un rotweiller, y bién, Davinia vino a la prote con muy buenos informes de su veterinario, así que decidimos que fuese ella la mami de Roc, el chiquitín, tan serio él, enseguida empezo a darle besitos a su mami, y estamos seguros que a Roc no le faltara nada de nada. Gracias por adoptar!.

2 comentaris:

Mercè ha dit...

Hola, estic molt contenta de veure que quan vaig trobar aquest Rottweiler al carrer i no poder quedarme'l i la Lidia Argiles el va aceptar i el va vacunar no vaig dubtar en cap moment que li trobaria una bona llar. ESperoq ue la Davinia li pugui donar una bona llar i us FELICITO per haver-li trobat amb qui estar.

Moltes felicitats i moltes gràcies.
Mercè

Mercè ha dit...

Hola, he vist que el petit Rottweielr q em vaig trobar al carrer ha estat adoptat. US FELICITO. I a més a més agraeixo al aprotectora Lidia Argiles per haver-lo aceptat quena li vaig portar perquè jo no me'l podia quedar. No he dubtat mai que li hi trobarieu un lloc per a viure. Espero que la davinia el faci molt feliç i el gosset també li faci. FELITACIONS I MOLTE SGRÀCIES PER HAVER-LI TROBAT UNA LLAR.
Salutacions
Mercè