23 de maig 2014

S.O.S FRAGA

Bones Lydia! Us volia demanar ajuda.
Ja fa dues setmanes que aquet pelut volta sol pels carrers de Fraga.
El vaig intentar agafar la setmana pasada i no vaig poder, té molta por. Vaig telefonar a l´ajuntament per preguntar amb qui tenía que contactar perque el vinguesin a buscar i el portesin a una prote i no em van saber respondre. Aquest matí le tornat a veure desde el balcó sota de casa, la gent pasava i pasava i ningú s´ha dignat a fer res, ni sel miraven, li e baixat menjar amb l´intenció d´agafar-lo i no le pogut agafar perque fins que no e marchat no a començat a menjar. Els hi e demanat als treballadors de les escombraires que em diguesin on había de trucar perque el vinguesin a buscar i m´han facilitat el telèfon d´un senyor, le trucat i li e comentat el cas. La seva resposta a set que no li donés de menjar perque sinó no marcharía mai i que la setmana que ve quan vinguesin de la canera de Osca ja l´agafarien. Estic indignada!!! Com que no li doni de menjar?? Que es mori de gana?? I la setmana que ve?? Segurament la setmana que ve ja l´hauran atropellat i així ells s´astalviaran una feina a fer, perque com per ells no es res urgent...
Espero que em pugueu ajudar i poder donar-li amb aquest peludet una vida digna com es mereix.Gràcies!