15 de jul. 2014

NECESITA DE UN HOGAR, BOXER DE 7 MESES

hola!! 
soc Neus Escarp, una amant dels animalets, en especial els gossets. Jo ja en tinc 2 a casa, EL LOKY y la CATA, un pitbull i una boxer, encantadors i espero tenir-los durant mooooolts anys!!

Us contacto per comentar-vos que un conegut meu de Bellpuig no es pot fer càrrec de un boxer blanc preciós de 7 mesos. El vaig anar a veure i és un amor!! fa 2 setmanes que li busco casa, però després de parlar amb uns quants, al final s'han fet enrere o perquè és massa gran, o perquè no tenien el permís de la parella/mare...

Aquest gosset tant bo necessita familia, com que no pot tenir-lo a casa (el noi s'ha traslladat ara a casa sons pares per motius economics i allí no el volen) el té lligat a la intempèrie (té una caseta de toxo per resguardar-se de la pluja) i està molt trist i necessita carinyo.

Crec que no tardaría massa a tenir amo, no hi han molts boxers blancs a Lleida, la veritat.
jo no puc ferme càrrec ja en tinc dos de grans i la casa no és molt amplia, la veritat.

contacto  neusescarp@gmail.com
 NO ESTA EN NUESTRO REFUGIO