25 de jul. 2014

SE BUSCA UN HOGAR PARA ELLOS

Bon dia Lydia,
Em dic Gerard, l'altre día vam parlar per telèfon, et comentava que tinc 2 cadellets per donar ja que  les persones que se'ls tenien que quedar al final s'en van desdir i jo no me'ls puc quedar pq ja en tinc un bon grapat al mas. El cas es que mon pare ja n'està cansat de tenir-los voltant per allí i m'està apretant pq m'en desfasi d'ells.
Em vàres comentar que t'envies unes fotos, doncs te les he adjuntat en aquest email, t'envio fotos del pare , de la mare, i unes quantes dels cadellets que com podràs observar a les fotos en surten 3 de cadellets ( un mascle i 2 femelles), el cadellet que ningú vulgui me'l quedaré jo, ja que me'n vull quedar 1.

Informació de la familia perruna:
La mare es una mescla de rottweiler i pastor alemà. És una gossa molt intelligent i obedient.
El pare és de raça dalmata. És un gos molt lleial.
Els cadelles van neixer el 28 de maig. Ja mengen pienso.
Per una altra banda aquesta setmana intentaré vacunar-los, si te'ls puguéssis quedar em faries un bon favor, ja que a casa es respira una mala maror que fa esfarair ja que el pare no els vol més per la masia.
Les meves dades són aquestes:
telèfon: 659 852 997
correu electrònic: gerard.dolcet@gmail.com

NO ESTAN EN EL REFUGIO