16 de març 2016

CARTA QUE ESCRIBI EL 15 DE MAYO DE 2002 "EL MEU GOS"

carta escrita el 15 de mayo de 2002
EL MEU GOS

ara ets el meu amo i només et demano amor. Vas decidir fer-te responsable de mi i t´ho agraeixo. Hi haurà entre nosaltres un pacte secret de confiança que mai es trencarà. Hauràs d èntredre-m durant algun temps, acabo de separarme-me de la mare i dels meus germans.
Em notaràs inquiet i algunes nits em sentiràs plorar. Sí, els trobo molt a faltar. Si m´entents, jo t´entendré després durant molts anys. Seré el teu millor amic i el teu més fidel company, entendré els teus canvis d´humor, les teues alegries, els teus dies bons i els dies dolents, estaré al teu costat quan et sentis sol i trist. I et tractaré sempre amb el mateix amor, amb la mateixa lleialtat. Lleparé la mà amb que em castiguis, perquè la meua capacitat de perdó és infinita. Però no em castiguis, ensenya-m.
No conec els detalls que poden fer-te enfadar, i desitjo ferte feliç en tot moment. Espero que et sentis orgullós de mi quan em vegis estirat als teus peus o quan vagi al teu costat al carrer, com la teua ombra més fidel. Vull ser aquet amic que tant esperaves, però depèn de tu: seré el més fidel reflex de la teua manera d´educar-me i de tractarme.
Ajuda´m a no defraudar-te. Si em tractes amb violéncia, seré agressiu, dolent o, si més no, cohibit. Parla´m, entenc cada una de las teues paraules encara que no et contesti amb el mateix llenguatge. Aprèn a llegir els meus ulls i veuràs com t´entenc, sabràs que m´apassiona jugar tant com a tu. Estic segur que em cuidaràs amb molt amor, ets el meu amo. Apoc a poc ens farem grans amics, ens coneixerem i respectarem per igual. No oblidis mai, amo meu, que, a la meua manera, t´estimo. Creixerem junts, compartirem tantes coses, i el dia que me´n vagi a viure a alguna estrella, mira al cel amb freqúència perqu`sempre estaré mirant.
Ara fes-me una carícia i juga amb mi; ens quedan molts anys per fer-nos feliços.
EL TEU GOS.

protectora animals lydia argilés.
lydia argilés escalé